torsdag 4. februar 2010

Skulen!!

No har eg skifta familie. Nokre veke sio, men da gaar veldig bra! har og byrja da andre semesteret, saa no trur eg at resten av aaret fere kjempefort!! eg e nok heima igjen for eg faar trekkt pusten og tenkt paa alt som har skjedd. . . Da blir veldig godt aa sjaa familie og vener igjen, men og ufattelig trist aa seia hade til alle eg har blitt kjent med her. . . har da eigentleg ganske bra:)
I dag var eg ag heia paa central (skulen min) daa svommelaget hadde ein svommekonkuranse. Selvfolgelig vann dei!!! eg koste meg skikkelig! kjenner halve laget og, saa da e kjekt:) Da virka som om dei satte pris paa at eg var der. Neste torsdag skal dei svomma mot "fienden" Tyrone!
Var og paa dans i kveld, men da kan ikkje maala seg med den fantastiske dansen eg hadde i Noreg. Klokko e eigentleg litt for masse no, skulle ha vore i seng for over ein time soi, men da e fredag i morgon!! Paa laurdag e da Rotary Piknik! da e nerme State College, saa eg og familien min skal gaa litt rundt i byen, kankje paa cafe og shoppa! Pleasant Gap, der Pikniken e, er ca 2 timar, trur eg , vekker fraa Roaring Spring. Ja, eg har skifta "by". Budde i Martinsburg for eg skifta familie. Paa sondag skal eg tilbake til State College for aa gaa paa ein skikkelig basketball game!! eg er spent! har vore paa high school kampar, men ikkje college kampar. var inne i Basketball rommet forste Rotarymote, da eg var paa min forst football game. Men daa var da berre eit fantastisk korps som ovde.
Ok, eg tur eg maa teka paa aa gaa aa legga meg no. Saa, bileta eg har laage innpaa i dag e litt gamle, nokre veker, men les under dei saa star da litt om dei:) I neste innlegg, som forhaapentleg vis kjem om ikkje altfor lenge, skal eg skriva ka fag eg har no. Og litt om the Prom:))! God natt!!!!


Alex, fraa Spania, meg og Pauline fraa Frankrike i gymmen. Siste gymtime. . .:(
Gymmleraren min i rosa, men det heilage flagget i bakgrunnen:) og Dragons!!
Meg og Alex i kantino:) ditta var forste semester, eg sat ved ditta bordet av og til.
Eg maa virkelig sei at eg fole meg veldig sunn her! ditta e altsaa noko av da bedre du kan faa til lunsj:P Macaroni and cheese!!
Tyskland, Frankrike og Noreg in the locker room:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar