fredag 5. februar 2010

Endelig helg!!

Eg laga Crispix puppy chow i dag! da e kjempegodt:) og saa passa da bra aa baka litt sio da snor ute. fekk nesten litt julastemmning igjen:P
Sjokolade, pianottsmor og smor:) + frukostblanding= veldig godt!
her presse eg ut 1cup pianott smor:) da var morsomt:)

I gaar var eg paa eit svommemote, Penn state altoona.

Litt nyhende: Ei jenta i Claysburg fekk ein baby i rommet til helse sostero. . . lutt uvanleg, men alt gjekk bra:) No er sa snostorm her. Ganske kjekt, utanom at alle planane eg hadde for helga e avlyst og at ein av dei beste venene mine var i ei bilulykka i dag, alt er heldigvis bra, men da skumla e at eg hadde planlagt aa koyra med dei heim fraa skulen i dag. Ei jenta paa skulen vart koyrd til sjukehuset i dag, saa me hadde ein "lock down". Satse paa at alt gaar bra, men veit ingen ting om korleis da gaar. Saag paa "(500) Days of Summer" i kveld. Ein veldig sot film! OK, ditta e fagene eg har paa skulen no; Trigonomerty-precalc(matte), engelsk for seniors, kunst, amerikansk historie, film and literature, lunsj, kjemi, study hall, fransk. Like timeplanen min mykje bedre no enn for. Har vore paa litt basketball kompar, noko eg like veldig godt, i gaar var eg med Laurah. AAt middag hos ho, spelte piano og motte ei av veninnene hennar:) me stoppa paa mcDonalds og kjopte te ettepa:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar