lørdag 6. februar 2010

Meir Sno!

Her ser daake litt av den vesle byen eg bur i. Dekka av sno. Ditt tok eg daa Drake, Alex og meg var paa veg til Coach Conlon. vakkert!
Var foresten eit veldig koselig besok hos Coach, me aat kjekt og dipp og god drikka:) Han viste oss eit album fraa daa han var i Europa, og me berre snakka om alt mellom himmel og jord. Alex og meg snakka litt om landa vaare og Drake om taagturar:) Da var og ein veldig fin gaatur. Daa me kom heim hadde Pauline laga pannekaker, saa alle seks aat middag. Ettepaa saag Paline, Drake, Alex og meg paa "Liar Liar". Har sett filmen for, men den er framleis morsom! :)
Ein liten demonstrasjon om kor djup snoen er:D
Gaaandes langs da snodekka fortauet; Drake med Central jakka. (rett utforbi huset mitt)
For paa dagen gjekk Pauline og eg ein tur til Alex, Drake og Brock. Dei hadde fira bila aa grava ut, men me fekk tid til litt snoballkrig og:D
Ei einsam bil kom koyrandes gjennom gata. . . Eigaren hadde visst ikkje tid til aa kosta av taket.. .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar