søndag 23. august 2009

Ka som skjer...!

Baby shower!
Pauline og meg

Ice cream- butikken der me
åt den gode isen


Pauline, men, Gale, Becca, Jennifer, Erin og Ada



Ellie!


Dinna helgo fekk me besøk av ungane til Richard og Gale, og mennene deira+ungane. Det var knall kjekt!! Eg har åte verdas beste is, men kan dessverre ikkje hugse kva den hette... den første natto då besøket kom, sat eg og mannen til Erin, Paul og snakka i sikkert fira tima. Det var kjempekult! Me diskuterte religion, snakka om universet, skulen, jobbar, korleis menneske er, verdenshistorie, bøker, filmar og snakka filosofisk. Eg trur aldri eg har snakka så mykje med nokon som eg nesten ikkje kjenner, men som eg føler at eg kjenner fordi me har så mykje til felles. Aldri før har eg snakka om så mykje interesant, med nokon som veit så mykje:-) (det finns nokon få unntak:D)

I dag sa me ha det til alle, før eg og Pauline såg på ein kjedelig, useriøs baseball kamp. Men me fekk snakka litt med folk. (hadde vore i kyrkjo og) Etterpå var det piknik med masse folk. Me åt masse god mat! Pauline rei og Tayler og Brian lærte meg litt baseball hos Karen etter pikniken:D Da likte eg! Honden var og med:-) men eg fekk ri litt eg og:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar