onsdag 19. august 2009

Fortsettelse:)

Ditta såg eg då eg letta i New York
Victoria, Meg, Oda
Eg, Gale, Richard

Eg legge ut nokon bilete frå då Pauline, Gale, Richard og meg åt på ein skikkelig Amerikansk restarurant den 16.8 då Pauline kom frå Frankrike. Det hang bilar og motorsykklar i taket og du kunne berre kjøpa "junk food" der. Men det var veldig godt! På dametoalettet hang det "sexy" bileter av menn, så eg lure på ka som var på herre toalettet...?
Biletet er av meg og Pauline som noko rare kyllingreie, og da andra er av meg, Gale og Richard då me åt på eit senter i Altoona i går. (Pauline var og med, men ho tok bilete) Eg handla klede og Pauline og eg åt wraps:D mmm...!
Tar og med eit bilete frå flyplassen i Bergen, og eit frå flyturen. (flyet frå Bergen til Oslo var over 1t forsinka,(men eg sat atmed ein fransk mann som var 84 år og hadde vore falskjermhoppar i Kina, så tida gjekk fort) det dumme var at eg hadde 6 min på meg til å rekka det andre flyet til New York, heldigvis sa eg ifra og ei dama kjørte meg tvers over heile terminalen, og eg rakk da akkurat, men ikkje bagasjen min... I new york kom eg meg ingen veg for eg hadde ikkje boarding pass til Pittsburgh ( noko eg eigentlig skulle ordna i Oslo) eg hadde møtt ei kjempegrei Amerikansk dama på flyet som hjalp meg og eg spurt ein mann og han skreiv ut billett til Pittsburg og følgte meg til gaten!!:D Eg var ganske heldig!)
Skal snart eta middag no. Eg er svolten:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar